Polski importer Mitsubishi z nową nazwą i koncepcją biznesową

Bergé Automoción, właściciel MMC Car Poland – generalnego dystrybutora samochodów, części zamiennych i akcesoriów Mitsubishi Motors w Polsce, przedstawił swoją nową markę Astara, pod którą będzie rozwijać własny ekosystem dystrybucji i mobilności.

Firma Bergé Auto, realizując plan strategiczny, który koncentruje się na kliencie, pracowała od pewnego czasu nad wdrożeniem własnego ekosystemu dystrybucji i mobilności. Zbiega się to z czasem transformacji całej branży i ma stanowić odpowiedź na wyzwania stawiane przez społeczeństwo, dotyczące osiągnięcia zrównoważonej mobilności, lepszej cyfryzacji i większej wydajności energetycznej.

Astara będzie integrować całą gamę produktów i usług związanych z transportem – takie, jak formy własności lub użytkowania pojazdów, subskrypcje przy współpracy z firmami i klientami indywidualnymi – B2B/B2C oraz nowe kanały dystrybucji, wspierane przez samodzielnie opracowaną platformę cyfrową, która umożliwia interakcję z klientami na różnych etapach ich obsługi.

Marka Astara integruje w ten sposób własne firmy, specjalizujące się w wymienionych rozwiązaniach, wśród których są Trive (platforma zarządzania wynajmem nowych i używanych pojazdów), Cardive (platforma subskrypcji pojazdów dla osób prywatnych), Fleeet (platforma subskrypcji pojazdów dla flot) i BotOn (pojazdy skomunikowane).

Od 1979 roku, kiedy to Bergé y Compañía za sprawą Bergé Automoción rozpoczęła działalność w sektorze motoryzacyjnym, spółka spektakularnie się rozwinęła. Obecnie działa w 14 krajach w Europie i Ameryce Łacińskiej (Hiszpania, Portugalia, Belgia, Niemcy, Holandia, Luksemburg, Polska, Finlandia, Szwecja, Szwajcaria, Chile, Kolumbia, Peru i Argentyna), a wkrótce planuje rozpocząć działalność w Austrii i w Azji Południowo-Wschodniej – na Filipinach.

Firma zajmuje się dystrybucją 29 marek samochodów i zatrudnia bezpośrednio około 2500 osób. Jej obroty wynoszą blisko 4 miliardy euro, a sprzedaż sięga blisko 200 000 pojazdów rocznie. Astara jest nową marką, która będzie wyznaczać ścieżkę rozwoju dystrybucji i usług transportowych w ramach grupy.

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *