Od początku lipca stanowisko szefowej marki MINI na Europę objęła Ulrike von Mirbach. Wcześniej była ona odpowiedzialna za sprzedaż detaliczną BMW i MINI w ramach projektu „Nowy model sprzedaży w Europie”, a także za ogólny rozwój nowych struktur sprzedaży MINI. Oprócz nowej roli szefowej marki na Europę, Ulrike von Mirbach nadal pełni tę funkcję.
Jej poprzednik Pierre Jalady przejął od 1 lipca 2022 roku odpowiedzialność za markę MINI w regionie Azji i Pacyfiku, Europy Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki.
Ulrike von Mirbach pracuje dla BMW Group od 17 lat. Na początku swojej kariery odpowiadała m.in. za strategię marketingową marki BMW na rynku niemieckim. Od października 2015 do końca 2020 roku kierowała marketingiem marki MINI w Niemczech, a 1 stycznia 2021 roku przejęła zarządzanie marką w Niemczech.
– Jestem przekonana, że Ulrike von Mirbach, dzięki swojej wyjątkowej wiedzy na temat marki i sprzedaży z powodzeniem poprowadzi markę MINI w elektryczną przyszłość na poziomie Europy. Ustanowi odpowiednie strategiczne warunki ramowe, które zapewnią sukces w ramach nowego modelu sprzedaży – powiedziała Stefanie Wurst, szefowa marki MINI.
(TSz) Źródło: Informacja prasowa