Największy kamper dostępny na polskim rynku w KoKo Kamper

Największy kamper kategorii C – Frankia I 8400 GD Platin jest już dostępny na polskim rynku caravaningu w wynajmie w KoKo Kamper.

W ostatnich latach zauważamy wyraźny wzrost zainteresowania kamperami, przyczepami kempingowymi oraz całą branżą caravaningową w Polsce. Świadczą o tym liczby, według których z roku na rok wzrasta liczba rejestrowanych nowych kamperów. W 2019 roku było ich 724, w 2020 – 1040, a w 2021 – 2191 sztuk. Tym samym ubiegły rok zakończył się wzrostem rynku caravaningowego w Polsce o ponad 100% w stosunku do roku poprzedniego. Podobny skok liczbowy zauważamy chociażby w obszarze indywidualnego importu nowych kamperów. W 2019 roku wynosił on 34 sztuki, w 2020 – 92, natomiast 2021 rok zakończył się liczbą 152 sztuk (dane CEPiK).

Liczby te potwierdzają, że caravaning przestaje być interpretowany jako przyjemność dla nielicznych, a staje się realną alternatywą dla innych form spędzania wolnego czasu, bez względu na wiek i status zawodowy. Duże znaczenie na wzrost zainteresowania kamperami i przyczepami kempingowymi miała pandemia koronawirusa, która stała się motorem napędowym do upowszechnienia się m.in. idei workation, czyli połączenia podróżowania i wykonywania swoich obowiązków pracowniczych, poprzez pracę zdalną. W ślad za tymi możliwościami podążyły również oczekiwania użytkowników wobec standardu kamperów oraz jakości proponowanych usług: „W kontakcie z klientami zauważamy, że bardzo mocną uwagę przywiązują do funkcjonalności kampera, zwracając uwagę m.in. na wyposażenie wnętrza oraz możliwości, jakie daje kamper w kontekście codziennego funkcjonowania. Cały czas spotykamy się z pytaniami, które udowadniają nam, że osoby chcące wynajmować kampery, wiążą z nimi poważne plany i chcą mieć jak najwyższy standard. Ewidentnie zakończył się czas traktowania kamperów jako pewnej przygody, a rozpoczął się trend na życie w kamperze”– mówi Jakub Kocjan, CEO KoKo Kamper.

W związku z tymi faktami, KoKo Kamper od samego początku swojej działalności, poza przygotowywania oferty dla użytkowników, która ulega ciągłej modyfikacji i rozwojowi, stara się zwracać uwagę na komfort podróżowania oraz jakość i ekskluzywność produktu.

Źródło: Materiał partnera

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *