W pierwszych dniach stycznia firma LOG Polska z siedzibą w Legnicy odebrała 20 ciągników siodłowych Iveco S-WAY, pierwszą partię z zamówionych 100 sztuk. Kontrakt dotyczy samochodów z silnikiem wysokoprężnym i największymi kabinami AS-HR.
W roku 2022 firma LOG Polska Sp. z o.o. z Legnicy złożyła zamówienie na 100 ciągników siodłowych Iveco S-WAY. Kontrakt dotyczy samochodów z silnikiem wysokoprężnym i największymi kabinami AS-HR. Na uroczystości przekazania pierwszej partii dwudziestu Iveco S-WAY obecni byli: Rolf Sperisen – prezes zarządu LOG Polska, Michał Bednawski – prokurent LOG Polska, Tomasz Nowak – regionalny manager sprzedaży Iveco Poland, Bartosz Olszewski – Key Account Manager Iveco Poland. Szkolenie kierowców przeprowadził Robert Paszkowski, trener Akademii Jazdy Iveco. Rangę wydarzenia podniosła obecność przedstawicieli władz miasta Legnicy. Gośćmi uroczystości byli także pracownicy firmy wraz z rodzinami.
– Współpraca z Iveco Poland zaczęła się już w roku 2017, wraz z pierwszymi modelami Stralis w liczbie 20 sztuk. Trzy lata później, w roku 2020 do floty trafiło 10 Iveco S-WAY LNG, a dzisiaj odebrane pojazdy to modele S-WAY z silnikami wysokoprężnymi. Nasza współpraca opiera się na partnerskich zasadach i w mojej ocenie w dużej mierze zależy od ludzi: Iveco zapewnia nam profesjonalną opiekę zarówno po stronie handlowej, jak i serwisowej, ze szczególnym uwzględnieniem naszego lokalnego dealera, firmy Uni-Truck. Taka opieka daje nam pewność, że nasz tabor jest w najlepszych rękach – mówi Michał Bednawski, prokurent LOG Polska Sp. z o.o.
Roczne przebiegi samochodów LOG Polska, z racji specyfiki wykonywanych przewozów, oscylują w granicach 120 tys. km, co w ujęciu rocznym całej floty daje ponad 1.5 mln km. To spore wyzwanie dla producenta samochodów ciężarowych, który musi zapewnić płynność obsługi serwisowej i tym samym minimalizować czas przestoju pojazdów.
– W spółce LOG Polska stawiamy na dwie marki pojazdów. Po zrealizowaniu dostawy objętej najnowszym kontraktem, Iveco stanie się marką wiodącą w firmie. Bardzo chwalimy sobie technologię obecnych modeli. Także kierowcy oceniają Iveco bardzo dobrze pod względem komfortu w kabinie, właściwości jezdnych, również pod względem wizerunku – auta na drodze prezentują się naprawdę bardzo atrakcyjnie, szczególnie w naszych kolorach, czyli białe ciągniki plus białe naczepy – dodaje Michał Bednawski.
– Pojazdy zostały skonfigurowane tak, aby zapewnić kierowcy optymalne warunki pracy i odpoczynku. Wystarczy wspomnieć choćby dwie wygodne leżanki, hydrauliczny retarder i klimatyzację postojową zintegrowaną z klimatyzacją w kabinie – powiedział Bartosz Olszewski, Key Account Manager IVECO Poland.
Ciągniki siodłowe zakupione przez LOG Polska są wyposażone w wysokoprężne jednostki napędowe Cursor 13 o mocy 490 KM. Napęd na koła realizowany jest poprzez zautomatyzowaną skrzynię biegów HiTroniX 12TX. Skuteczność hamowania zapewnia hydrauliczny retarder, który został zamontowany w ciągnikach na specjalne życzenie klienta. Samochody zostały wyposażone w systemy ułatwiające jazdę oraz systemy bezpieczeństwa takie jak: Hill Holder – system wspomagający ruszanie na wzniesieniu, system ostrzegający o niekontrolowanej zmianie pasa ruchu, układ hamowania awaryjnego AEBS, układ stabilizujący tor jazdy ESP/EVSC, ECO-ROLL, aktywny tempomat ACC z czujnikiem radarowym, wskaźnik obciążenia osi wyświetlany na desce rozdzielczej, system jazdy przewidującej Hi-Cruise, funkcja oceny stylu jazdy DSE i system nadzorujący koncentrację kierowcy DAS. Całości dopełniają reflektory i światła tylne w technologii LED oraz światła przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów. Wewnątrz wysokiej, komfortowej kabiny znajdziemy dwie pełnowymiarowe leżanki, lodówkę z zamrażarką, duże schowki, zespół multimedialny Infotaiment z ekranem dotykowym i nawigacją, ogrzewanie postojowe oraz klimatyzację zintegrowaną z klimatyzacją postojową. Komfort jazdy zapewnia pneumatyczny fotel kierowcy z regulacją lędźwiową i podłokietnikami. Kierowca w porze nocnej nie męczy wzroku, gdyż wewnątrz kabiny ma do dyspozycji podświetlenie do jazdy nocnej. Podczas wypoczynku bezpieczny sen kierowcy zapewnia system mechanicznego ryglowania drzwi od wewnątrz Night Time Safety Lock.
– Nasze pojazdy są cały czas w ruchu, dlatego zdecydowaliśmy się na kontrakty serwisowo – naprawcze 3XL LIFE. Gęsta sieć serwisowa Iveco w całej Europie daje nam komfort, że zawsze będziemy należycie i szybko obsłużeni w dowolnym miejscu w Europie, a dzięki temu oszczędzimy czas i będziemy mogli się cieszyć dłuższą żywotnością pojazdów – podsumowuje Michał Bednawski.
Źródło: Informacja prasowa