Marka Lexus od lat jest mecenasem najbardziej prestiżowych wydarzeń ze świata kultury i sztuki. Japońska firma promuje utalentowanych reprezentantów świata designu w ramach konkursu Lexus Design Award, jest partnerem uznanego Festiwalu Filmowego w Wenecji, a w Polsce od 2009 roku jest partnerem Narodowego Instytutu im. Fryderyka Chopina.
Od 13 lat samochody Lexusa towarzyszą kolejnym edycjom Festiwalu „Chopin i jego Europa”. Limuzyny i SUV-y marki przewożą muzyków między salami koncertowymi, zapewniając im komfort, bezpieczeństwo i skupienie potrzebne przed każdym występem. W 2022 roku do dyspozycji artystów i organizatorów Festiwalu „Chopin i jego Europa” przekazano modele wyposażone w napędy hybrydowe najnowszej generacji. W festiwalowej flocie dominują komfortowe SUV-y NX drugiej generacji oraz limuzyny ES.
Współpraca Lexusa z Narodowym Instytutem im. Fryderyka Chopina nie ogranicza się do przekazania aut. Marka aktywnie włączyła się w Festiwal „Chopin i jego Europa 2022”, produkując spot reklamowy promujący to wydarzenie z Brucem Liu, zwycięzcą XVIII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina w Warszawie, w roli głównej.
Lexus na swojej stronie internetowej https://www.lexus-polska.pl/discover-lexus/news/chopin-i-jego-europa pokaże na żywo transmisje z aż 13 koncertów tegorocznego festiwalu.
Festiwal „Chopin i jego Europa 2022” rozpoczął się 14 sierpnia w Warszawie i potrwa do 31 sierpnia.
Źródło: Informacja prasowa