Kolejne modele Iveco S-Way dla firmy BEL-POL

Firma BEL-POL ze Świdnicy odebrała 10 podwozi Iveco S-Way z zabudową kurtynową. Obecnie w użytkowaniu firmy zajmującej się dystrybucją podłóg, drzwi oraz innych akcesoriów znajdują się Iveco: Stralis, Daily oraz najnowszy model S-Way.

Historia współpracy obu firm sięga roku 2016, kiedy to we flocie firmy BEL-POL pojawiły się pierwsze Iveco Stralis, które sprawdziły się w codziennych zadaniach transportowych.

Iveco Poland to solidny partner, z którym współpracujemy już od lat. Nie jest przypadkiem, że ponad połowa pojazdów, w naszej firmie to Iveco. Jesteśmy zadowoleni z tej marki, a także z opieki serwisowej. Zrozumienie naszych potrzeb ze strony Iveco oraz kompleksowa oferta w postaci szerokiej gamy pojazdów i usług dodatkowych zaowocowało długofalową współpracą i wzajemnym zaufaniem, które pozwala na dalsze rozwijanie naszej floty pojazdów – powiedział Zdzisław Strumidło, wiceprezes zarządu BEL-POL Sp. z o.o. i dyrektor operacyjny.

Kolejne zamówienie firmy BEL-POL świadczy o tym, że nasze samochody spełniają oczekiwania klienta. Każdorazowo staramy się dopasować ofertę tak, aby być konkurencyjnym na rynku przy jednoczesnym spełnieniu najwyższych standardów jakości produktu. Konfiguracja samochodów spełnia także oczekiwania kierowców pod względem wyposażenia i komfortu, a także dostosowania do specyfiki pracy – dodał Maciej Ciżyński, Rigid Sales Development Manager w Iveco Poland.

26-tonowe podwozia IVECO S-WAY dostarczone do firmy BEL-POL spełniają wysokie wymagania związane z całkowitym kosztem utrzymania pojazdu oraz zapewniają kierowcy dobre warunki do pracy i wypoczynku. Pojazdy wyposażono w 11-litrowe jednostki napędowe Cursor, o mocy 460 KM, spełniające normę czystości spalin Euro VI-E. Silnik zapewnia 2150 Nm momentu napędowego w zakresie 925-1500 obr./min. Komfort jazdy zapewnia 12-biegowa zautomatyzowana skrzynia biegów HiTroniX. Trzyosiowe podwozie, o rozstawie osi 5700 mm, ma ostatnią oś podnoszoną, co pozwala na oszczędność ogumienia podczas jazdy bez ładunku lub z ładunkiem o niskiej masie. Reflektory oraz tylne światła zostały wykonane w technologii LED. Światła przeciwmgłowe przednie mają funkcję doświetlania zakrętów.

Kabina sypialna AT została wyposażona w dwie leżanki (dolną trzyczęściową), szereg podręcznych schowków, lodówkę 25 l, oraz moduł telematyczny Connectivity Box – umożliwiający zdalny monitoring stanu pojazdu. Samochód ma także funkcję oceny stylu jazdy (DSE) i nadzoru koncentracji kierowcy (DAS). Pojazdy wyposażono w fotel kierowcy „Komfort”. Ma on pneumatyczne zawieszenie, regulację podparcia lędźwiowego, podłokietnik oraz jest ogrzewany. W pełni lakierowana kabina ma pneumatyczne zawieszenie. Na pokładzie zamontowano m.in. systemy: Rocking Mode – funkcję uwolnienia pojazdu w grząskim terenie przez rozkołysanie, aktywny tempomat ACC z czujnikiem radarowym, system ECO- ROLL.

Podwozia zostały wyposażone w zabudową kurtynową firmy Plandex o długości wewnętrznej 8400 mm oraz windami firmy BAR z aluminiową platformą o udźwigu do 1500 kg.

(red) Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.