Funkcja negocjacji online AUTO1.com przyspieszy transakcje

AUTO1.com – największa w Europie platforma hurtowej sprzedaży samochodów używanych, uruchomiła funkcję negocjacji online, aby handel tymi pojazdami uczynić bardziej efektywnym i mniej czasochłonnym.

Dzięki tej funkcji sprzedający i kupujący mogą szybko, bezpośrednio oraz anonimowo negocjować, aby osiągnąć satysfakcjonującą cenę. Jeśli aukcja zakończy się ofertą poniżej oczekiwanej ceny, sprzedający może teraz wysłać kontrofertę do kupującego, który oferuje najwyższą cenę, za pośrednictwem AUTO1.com. Kupujący może natychmiast odpowiedzieć na nową ofertę. Może to być szczególnie ciekawe, jeśli najwyższa oferta jest nieco niższa od oczekiwanej przez sprzedającego ceny.

Kupujący ma 24 godziny na zaakceptowanie lub odrzucenie kontroferty. Może również aktywnie negocjować i wysłać sprzedającemu nową ofertę, która musi być lepsza od pierwotnej. Sprzedający ma wtedy 24 godziny na odpowiedź i ostateczne przyjęcie lub odrzucenie tej oferty.

Wszystkie oferty są przesyłane online w ciągu kilku minut za pośrednictwem platformy AUTO1.com bez konieczności dalszej komunikacji między stronami. Jeśli kupujący i sprzedający nie mogą dojść do porozumienia w sprawie finalnej ceny, sprzedający może po prostu wystawić samochód na nowej aukcji.

,,Funkcja kontroferty sprawia, że proces negocjacji staje się w 100% cyfrowy i znacznie bardziej efektywny. Sprzedający może łatwo złożyć konkurencyjną propozycję kupującemu, który zaproponuje najwyższą cenę, aby wspólnie szybko dojść do konsensusu. Działa to niemal jak powszechnie cenione negocjacje na żywo i przyczynia się do zwiększenia sukcesu sprzedaży” – mówi Piotr Baranowicz, wiceprezydent AUTO1.com na Europę Środkowo-Wschodnią.

Funkcja kontroferty jest dostępna dla systemu iOS w aplikacji EVA App, a wkrótce będzie również dostępna dla telefonów z systemem Android. Włączając powiadomienia Push, Użytkownik otrzyma powiadomienie w czasie rzeczywistym, gdy kupujący złoży kontrofertę, a sprzedający dostanie powiadomienie na 3 godziny przed wygaśnięciem kontroferty kupującego.

,,Pracujemy nad tym, aby stale udoskonalać usługi dostępne na AUTO1.com. Nasza funkcja kontroferty, dostępna również w wersji mobilnej, jest tego przykładem i pozwala profesjonalnym dealerom samochodowym skutecznie sprzedawać więcej samochodów. Zarówno kupujący, jak i sprzedający, mają możliwość szybkiego uzyskania dobrej oferty, co gwarantuje również, że czas poświęcony na negocjacje jest efektywnie wykorzystany” – powiedziała Magdalena Kozłowska, dyrektor Sprzedaży i Remarketingu w AUTO1.com na Europę Środkowo-Wschodnią.

Usługa jest dostępna we wszystkich ponad 30 krajach, w których działa AUTO1.com.

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.