Elektryczne Mercedesy we flocie SIXT Polska

Dostawca usług mobilnych, firma SIXT Polska, poinformował o planach rozszerzenia floty oferowanych pojazdów o modele premium z napędem elektrycznym. Do końca 2024 roku firma wprowadzi do swojej oferty 65 samochodów Mercedes-Benz (EQA, EQB i EQE), które będą oferowane w wynajmie krótko i długoterminowym.

Według raportu „Polish EV Outlook” w 2025 roku łączna liczba całkowicie elektrycznych samochodów (BEV) osobowych i dostawczych w Polsce może wzrosnąć do niemal 300 tys. sztuk. Co więcej, ich udział w sprzedaży nowych, osobowych samochodów na polskim rynku ma osiągnąć 14,5% Przytoczone dane pokazują rosnący potencjał rynku, wynikający z coraz większego zainteresowania autami BEV.

Zmieniające się trendy globalne oraz preferencje konsumentów jasno wskazują, że rynek aut elektrycznych będzie rósł. Jesteśmy świadomi, że nie jest to przełom, ale mimo wszystko uważamy, że samochód elektryczny jest opcją wartą rozważenia. Decyzja SIXT o partnerstwie z Mercedes-Benz to krok w kierunku przyszłości, w której mobilność będzie bardziej zrównoważona i dostępna dla wszystkich. Zależy nam na tym, aby zapewnić naszym klientom markę premium samochodów, również w segmencie aut elektrycznych. Poza rozszerzeniem naszej floty, ruszyliśmy także z kampanią „Nie kupuj, wynajmij”. Ma ona pokazać, jak w praktyce sprawdza się ten rodzaj samochodów i zachęcić klientów do wyboru pojazdów o napędzie innym niż spalinowy – powiedział Łukasz Żurek, prezes SIXT Polska.

Mercedes-Benz strategicznie widzi swoją przyszłość w samochodach elektrycznych, a przekazanie 65 takich pojazdów do floty SIXT jest najlepszym dowodem na to, że elektromobilność zyskuje szeroką akceptację i cieszy się coraz większym zainteresowaniem oraz zaufaniem także w segmencie najmu krótko- i długoterminowego – powiedział Marcin Kwoka, COO, Head of Market Operations w Mercedes-Benz Polska.

Samochody dostarczy warszawski dealer Mercedes-Benz Auto Idea. – Na przestrzeni ostatnich lat obserwujemy coraz większe zainteresowanie takimi pojazdami zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i flotowych. Zwiększająca się świadomość społeczeństwa oraz firm związana z zanieczyszczaniem środowiska pozwala nam jako dealerowi nieustanie rozwijać się w kierunku rosnącej sprzedaży samochodów elektrycznych. Cieszymy się, że razem z naszym wieloletnim partnerem biznesowym, jakim jest SIXT Polska, możemy rozwijać kanał sprzedaży flotowej samochodów lokalnie zeroemisyjnych – komentuje Piotr Kowalski, dyrektor oddziału Warszawa-Łomianki firmy Auto Idea.

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *