Przedstawiciele marki Cupra przekazali jeden z pierwszych egzemplarzy modelu Tavascan prezesowi FC Barcelona. Globalne partnerstwo między marką z Martorell, a słynnym klubem sportowym ze stolicy Katalonii zostało przedłużone do 2029 roku.
Marka Cupra i klub, do którego w 2022 roku trafił Robert Lewandowski, kontynuują współpracę. Podczas wizyty w nowych biurach handlowych FC Barcelony oraz na budowie stadionu Spotify Camp Nou, Wayne Griffiths, dyrektor generalny marki Cupra oraz Joan Laporta, prezes FC Barcelona, potwierdzili swoje zaangażowanie na rzecz przyszłych pokoleń, prezentując wspólne projekty łączące świat sportu i motoryzacji.
Współpraca do 2029 roku
– Cieszymy się, że możemy wzmocnić więzi z FC Barceloną, największym klubem sportowym na świecie. Nasza współpraca to nie tylko partnerstwo, to wspólna wizja przyszłości i inspiracja dla świata prosto z hiszpańskiej stolicy. Przekazując Cuprę Tavascana Joanowi Laporta i angażując się w projekt Espai Barça, wzmacniamy nasze zobowiązanie wobec przyszłych pokoleń sportowców i miłośników motoryzacji – powiedział Wayne Griffiths, dyrektor generalny marki Cupra.
Pierwszy elektryczny SUV marki Cupra będzie służył jako oficjalny samochód klubu, symbolizując zaangażowanie marki w elektromobilność oraz podkreślając jej rolę jako oficjalnego partnera motoryzacji i mobilności.
Spotkanie w siedzibie FC Barcelona podkreśliło perspektywiczny charakter globalnego partnerstwa między marką Cupra, a klubem sportowym, które niedawno zostało przedłużone do 2029 roku. Umowa rozszerzyła zakres sponsoringu w sekcjach sportowych klubu. Oprócz kontynuacji współpracy z pierwszymi drużynami piłkarskimi mężczyzn i kobiet, Cupra stała się oficjalnym sponsorem drużyn koszykówki, futsalu, piłki ręcznej i hokeja na rolkach FC Barcelona.
Cupra na Spotify Camp Nou
Joan Laporta i Wayne Griffiths przeprowadzili również inspekcję na budowie przyszłego stadionu klubu, Spotify Camp Nou, gdzie Cupra odegra kluczową rolę jako partner. Wynikiem kooperacji będą m.in. ekspozycja marki podczas wszystkich meczów, wydzielone miejsca siedzące oraz prywatna luksusowa loża VIP. Wszystko to ma na celu zapewnienie jeszcze większej wygody podczas obserwowania sportowych wydarzeń. Cupra zainstaluje tam również swoje ładowarki elektryczne. – Espai Barça to kluczowy projekt dla klubu, dlatego współpracujemy z wiodącymi firmami, aby Spotify Camp Nou stał się najbardziej nowoczesnym stadionem świata. Współpraca z Cuprą oraz jej wkład w rozwój naszych obiektów poprzez m.in. instalację ładowarek elektrycznych, świadczy o wzajemnym zobowiązaniu do tworzenia lepszej przyszłości – powiedział Joan Laporta, prezes FC Barcelona.
(red) Źródło: Informacja prasowa