Continental, producent ogumienia klasy premium, po raz kolejny zdobył pierwsze miejsce w najnowszej edycji rankingu Marka Nr 1 w kategorii „opony samochodowe”.
Marka Nr 1 to polski, niezależny program badania satysfakcji klientów w branży motoryzacyjnej, prowadzony od ponad 10 lat przez serwis internetowy Wybór Kierowców. W tym roku respondenci wypełnili ponad 130 tysięcy ankiet, w których ocenili różnorodne produkty i usługi motoryzacyjne w dziesięciu kategoriach. Jedną z nich były „opony samochodowe”.
W najnowszej edycji rankingu, trzeci raz z rzędu, zwycięzcą w swojej kategorii został Continental, wyprzedzając resztę spośród 30 producentów uwzględnionych w plebiscycie. Jest to piąte zwycięstwo tej marki w tym prestiżowym konkursie, potwierdzające najwyższą jakość produktów. Uzyskany wynik 74,7% oznacza, że taki procent głosujących oznaczyło opony Continental jako bardzo dobre lub dobre, czyli przyznało im 4 lub 5 na 5 możliwych gwiazdek.
„Jesteśmy niezmiernie dumni, że opony Continental zwyciężają nie tylko w profesjonalnych testach przeprowadzanych przez ekspertów, ale również w plebiscytach, gdzie nagroda przyznawana jest na podstawie głosów realnych użytkowników, czyli polskich kierowców, którzy testują nasze produkty podczas codziennej jazdy samochodem. Zdobyte po raz kolejny pierwsze miejsce dowodzi, że niezmiennie spełniają one wszelkie potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów” – mówi Ewa Ostapczuk, PR Manager w Continental Opony Polska.
Źródło: Informacja prasowa