„Blitz”– nowe logo Opla

Opel zaprezentował nową interpretację swojego logo „Blitz”, które pojawi się na seryjnie produkowanych samochodach od 2024 roku. Będzie ono nadal stanowić centralny element kompasu Opla, a jednocześnie nadal będzie znajdowało się na samym środku przedniego pasa samochodu Opel Vizor.

Błyskawica – „Blitz” w języku niemieckim – jest ściśle związana z elektrycznością i stanowi logo symbolizujące podejście Opla do elektromobilności. Niemiecki producent samochodów będzie stopniowo wprowadzał nowe logo w swojej gamie modeli w najbliższych latach, a pierwszy produkowany seryjnie samochód z nowym wizerunkiem marki pojawi się w przyszłym roku.

Dyrektor generalny Opla, Florian Huettl zdradził jednak, że nowe logo zobaczymy już w tym roku. – IAA Mobility to jedne z największych targów motoryzacyjnych na świecie. Jest to zatem idealne miejsce, aby zaprezentować nasz nowy „Blitz” szerokiej, międzynarodowej publiczności. Ponadto zaplanowaliśmy również niespodziankę. Odwiedzający nasze stoisko w Monachium będą zachwyceni – zapewnił szef firmy z Rüsselsheim.

– „Blitz” odzwierciedla filozofię marki śmiałego i przejrzystego designu „Bold and Pure”. Wyostrzona nowa błyskawica przecina przejrzysty pierścień otaczający znak „blitz”, podkreślając bardziej progresywny i nowoczesny wygląd naszego kultowego logo. Jest umieszczona w centrum naszego kompasu, będącego naszą kluczową zasadą projektowania graficznego. Kompas jest podstawą designu naszych elementów przodu, tyłu i wnętrza” – tłumaczy Mark Adams, wiceprezes Opla ds. projektowania.

Źrodło: Informacja prasowa

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *