Audi wspiera juniorski golf w Polsce

Marka Audi współpracuje z Polskim Związkiem Golfa (PZG) już od 2016 roku. Od tego czasu jest partnerem generalnym związku wspierającym organizację cyklu mistrzostw Polski, organizatorem polskiej edycji turnieju Audi quattro Cup, ale przede wszystkim angażuje się w rozwój sportu wśród najmłodszych golfistów.

Pasję do sportu i zdrowej rywalizacji buduje się nie tyle wśród doświadczonych graczy, co wśród dzieci i młodzieży. To oni będą lada dzień motorem napędowym polskiego golfa. Dlatego poza naszym zaangażowaniem w turnieje dla dorosłych to właśnie wsparcie golfa juniorskiego jest jednym z kluczowych obszarów naszych działań” – mówi Przemysław Schwarz, dyrektor marketingu Audi.

Narodowy Program Rozwoju Juniorów to rozłożony na wiele lat projekt PZG, którego celem jest:

– popularyzacja golfa wśród dzieci i młodzieży poprzez zwiększenie liczby juniorów czynnie uprawiających golfa oraz podnoszenie ich poziomu szkoleniowego, wspieranie działania najaktywniejszych klubów golfowych w kierunku utworzenia struktury organizacyjno-szkoleniowej sekcji juniorskich,
– stworzenie możliwie szerokiej bazy szkoleniowej, z której wyselekcjonowani najlepsi i najbardziej zmotywowani zawodnicy będą następnie kwalifikowani do kadry narodowej, a wyróżniający się spośród nich do reprezentacji Polski.

Dzięki nieocenionemu wsparciu Audi przy realizacji programu, w ostatnich latach liczba juniorów zrzeszonych w PZG rośnie w tempie do 10% rocznie” – powiedział Radosław Frańczak, prezes zarządu PZG.

W ramach projektu organizowany jest Junior Tour – cykl rozgrywek, który ze względu na rosnącą frekwencję od 2021 został podzielony na Kids Tour: rozgrywki dla dzieci i młodzików (do 12 roku życia) oraz Junior Tour: dla zawodników od 13 do 21 roku życia. W tym sezonie pod egidą marki Audi odbędzie się łącznie 6 dwudniowych turniejów Audi Junior Tour dla juniorów młodszych, juniorów oraz zawodników U21, a w ramach Audi Kids Tour rozegranych zostanie 6 jednodniowych turniejów oraz dwudniowy finał.

Warto przypomnieć, że Audi to marka mająca sport wpisany w swoje DNA. Jej legendę budują historyczne już zwycięstwa Audi quattro w rajdach samochodowych, sukcesy np. w długodystansowych wyścigach FIA WEC z prestiżowym 24-godzinnym wyścigiem w Le Mans na czele czy w serii wyścigów DTM. Audi angażuje się również w wiele innych dziedzin sportu – od ponad 30 lat pod znakiem czterech pierścieni w kilkudziesięciu krajach świata odbywają się turnieje Audi quattro Cup kończące się światowym finałem. To największy spośród amatorskich turniejów golfa na świecie i jedyny, który tak silnie związany jest z marką Audi.

(TSz) Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *