Audi w najnowszym filmie Netflixa – „The Gray Man”

Audi i Netflix współpracowały przy produkcji filmu „The Gray Man”, przybliżając fanom na całym świecie świat głównego bohatera – Sierra Six (Ryan Gosling). Audi jest oficjalną marką samochodową filmu i prezentuje w nim aż 4 modele, w tym elektryczne Audi RS e-tron GT i Q4 Sportback e-tron, a także RS 7 Sportback i R8 Coupé.

The Gray Man w wybranych kinach na całym świecie miał swoją premierę 15 lipca, a na Netflixie globalnie pojawi się 22 lipca. The Gray Man to współczesny thriller akcji, w którym występuje gwiazdorska obsada: Ryan Gosling (Sierra Six), Chris Evans (Lloyd Hansen), Ana de Armas (Dani Miranda), Jessica Henwick (Suzanne Brewer), Regé-Jean Page (Denny Carmichael), Wagner Moura (Laszlo), Julia Butters (Claire), Dhanush (Avik San), Billy Bob Thornton (Donald Fitzroy) i Alfre Woodard (Margaret Cahill).

Cztery modele Audi w blasku reflektorów

W pełni elektryczne Audi RS e-tron GT to samochód głównego bohatera – Sierry Six (Ryan Gosling), a w pełni elektryczne Audi Q4 Sportback e-tron jest autem agentki Dani Miranda (Ana de Armas). Audi RS 7 Sportback pojawia się w sekwencji pościgu z agentką Dani Miranda za kierownicą, a Audi R8 Coupé widzimy w sekwencji z Avikiem Sanem (Dhanush).

Ten film intryguje i ma globalny wydźwięk” – mówi Henrik Wenders, szef marki Audi. Wyjaśnia też rzeczywistą rolę firmy w tworzeniu produkcji, która wykraczała daleko poza zwykłe dostarczenie pojazdów. „Dzięki tej współpracy my również poczuliśmy akcję i wysokie tempo. Podobnie jak bracia Russo wykorzystujemy technologię do tworzenia czegoś niewidzianego i niedoświadczonego nigdy wcześniej” – dodaje. „Audi przy wyborze nowych samochodów ściśle współpracowało z reżyserami: Joe i Anthonym Russo. To było fascynujące być partnerem produkcji filmowej światowego potentata – Netflixa.”

Anthony Russo dodał: „Jako twórcy opowieści zawsze byliśmy bardzo zainteresowani poszukiwaniem i badaniem nowych technologii, tak by znajdować nowe narzędzia do zrobienia czegoś, czego nikt wcześniej nie zrobił. To właśnie nas ekscytuje. Takiego podejścia, które ja zastosowałbym do wszystkiego, doświadczamy dziś w szczególności w związku z ewolucją, jaka zachodzi obecnie w motoryzacji. Choć uwielbiam samochody z przeszłości i te dzisiejsze, to najbardziej interesują mnie te, które pojawią się w przyszłości. To ekscytująca nowa granica do przełamania, która przyniesie zupełnie nowe doświadczenia dla nas nie tylko jako kierowców czy konsumentów, ale także jako ludzi, którzy muszą z samochodami współistnieć.”

Agentka w e-tronie

Po premierze filmu na Netflixie Audi udostępni krótki film, w którym opowie historię, jak agentka Dani Miranda (Ana De Armas) po raz pierwszy spotkała swój elektryczny samochód Audi Q4 Sportback e-tron.

Współpraca między Audi a Netflixem obejmuje rynki niemal 30 krajów świata. W ramach globalnej premiery pojawi się tam flota w pełni elektrycznych Audi, a fani, dzięki cyfrowym akcjom w mediach społecznościowych, będą mogli zanurzyć się w świat filmu „The Gray Man”.

By dowiedzieć się więcej o tym, jak bracia Russo współpracowali z Audi przy produkcji „The Gray Man”, zapraszamy do obejrzenia zakulisowych materiałów video, ukazujących samochody marki Audi w akcji. Zobaczyć je można tutaj: The Gray Man – bracia Russo; The Gray Man – nowe perspektywy.

(TSz) Źródło: Informacja prasowa 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *