Audi po raz trzeci partnerem Business Fashion Environment Summit

Dzisiaj w Warszawie odbędzie się trzecia edycja konferencji Business Fashion Environment Summit, której partnerem również po raz trzeci jest Audi. Hasłem tegorocznego wydarzenia organizowanego przez Vogue Polska i Boston Consulting Group jest „Fashioning New Realities”. Markę Audi podczas konferencji reprezentować będą Henrik Wenders, Chief Marketing Officer AUDI AG oraz znana projektantka Stella McCartney. Panele, prezentacje i rozmowy dotyczyć będą etycznego podejścia do mody, metawersu i zrównoważonego rozwoju.

Podczas Business Fashion Environment Summit 2022 spotkają się liderki i liderzy biznesu oraz ekspertki i eksperci branży z całego świata, by wspólnie zastanowić się nad przyszłością mody w kontekście postępującej cyfryzacji. Hasłem tegorocznego wydarzenia, któremu już po raz trzeci partneruje marka Audi, jest „Fashioning New Realities”.

Całą konferencję oglądać można online na profilach społecznościowych Vogue Polska. Szczególnie ciekawym wydaje się panel „Przyszłość Zrównoważonego Designu”, w którym wezmą udział projektantka współpracująca z Audi, Stella McCartney oraz Henrik Wenders, Chief Marketing Officer AUDI AG. Rozmowę poprowadzi Ina Lekiewicz, redaktorka naczelna Vogue Polska. Konferencja rozpocznie się o godz. 9.30, natomiast panel z udziałem reprezentantów Audi wystartuje o godz. 14.10.

(TSz) Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *