Action S.A. i Elocity z ofertą dla inwestujących w elektromobilność

Rozwój elektromobilności w Polsce uwidacznia zmianę w podejściu inwestorów. Niektórzy wciąż stawiają na zarabianie na ładowaniu aut, jednak szybko rośnie grupa firm, które stacje ładowania traktują bardziej jako uzupełnienie dotychczas prowadzonego biznesu. Dla nich m.in. skierowana jest oferta spółki Action i Elocity.

Action S.A. jest właścicielem marek Actina, Activejet i Actis oraz platform e-commerce: Sferis.pl, KrakVet.pl czy gram.pl. W obszarze B2B spółka Action, działając jako Action Business Center, odpowiada za dystrybucję rozwiązań zaawansowanych w zakresie rozwiązań IT, a w segmencie konsumenckim, produktów i akcesoriów z obszaru home & living.

Różnorodność to od lat wyznacznik naszej oferty. Nauczeni wieloletnim doświadczeniem nieustannie szukamy nowych, przyszłościowych branż. Rozwijająca się infrastruktura sieci ładowania jest w naszej ocenie dobrym obszarem inwestycji. Zwłaszcza teraz, kiedy zaczyna się rozwijać. Dlatego też zdecydowaliśmy o rozszerzeniu naszej oferty o stacje ładowania AC i DC oraz pozostały asortyment z zakresu elektromobilności – mówi Sławomir Harazin, wiceprezes Action S.A.

Odpowiedni partner pozwala skupić się na kluczowej dla firmy działalności

Oferta Action S.A. zainteresuje wszystkie firmy, które chcą postawić stację ładowania, ale nie mają czasu na szukanie szeregu podwykonawców odpowiedzialnych za jej montaż czy podłączenie do sieci. Wizja lokalna, montaż stacji i instalacja dedykowanego oprogramowania są w pakiecie do urządzeń sprzedawanych przez Action S.A. i zostaną wykonane przez Elocity.

Same stacje ładowania to za mało, dlatego naszym klientom oferujemy kompleksową usługę. My odpowiadamy za dystrybucję i sprzedaż, a Elocity, ze względu na doświadczenie we wszystkich aspektach związanych z uruchomieniem stacji ładowania, jest partnerem dopełniającym cały proces inwestycyjny – wyjaśnia Paulina Kudłacik, Business Development Manager w Action S.A.

Elektromobilność – idealny sposób na rozwój biznesu

Partnerstwo, w ramach którego dystrybutor urządzeń może rekomendować swoim klientom nie tylko wysokiej klasy stacje ładowania, ale również związaną z nimi obsługę, to idealne rozwiązanie dla firm, którym zależy na tworzeniu usługi spełniającej wszystkie potrzeby klientów.

Bacznie obserwujemy tendencje rynkowe i widzimy, że firmy coraz chętniej łączą inwestycje w elektromobilność ze swoim podstawowym biznesem. Rynek EV jest atrakcyjnym dodatkiem, który podnosi rentowność stacji i atrakcyjność takich nieruchomości jak hotele czy galerie handlowe. Dzięki naszej współpracy z dystrybutorami urządzeń każda ze stron może skupić się na tym, na czym zna się najlepiej. W tym układzie zyskują wszyscy, łącznie z kierowcami aut zeroemisyjnych, którzy mają do swojej dyspozycji nowe miejsca ładowania – podkreśla Michał Barnowski, CEO Elocity

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *