360 Fleet Portal dla klientów Alphabet

Alphabet wprowadza nowe cyfrowe narzędzie, kompleksowo wspierające mobilność swoich klientów. 360 Fleet Portal to innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia menedżerom flot dostęp do wszystkich niezbędnych aplikacji Alphabet za pośrednictwem jednego logowania.

Nowy portal dla klientów jest odpowiedzią Alphabet na postępujący trend digitalizacji procesów związanych z codzienną obsługą służbowych samochodów. – Na przestrzeni ostatnich lat inwestycje w rozwój narzędzi cyfrowych stanowiły jeden z kluczowych elementów strategii naszej firmy. Nowe rozwiązania, nowe funkcje, kolejne możliwości i ułatwienia – wszystko po to, aby zapewnić naszym klientom niezakłócony dostęp do mobilności – mówi Piotr Wróbel, Chief Commercial Officer Alphabet Polska. – Obecnie, wraz z udostępnieniem użytkownikom naszego nowego 360 Fleet Portal, zintegrowaliśmy wszystkie rozwijane przez nas cyfrowe narzędzia w ramach jednego portalu. W praktyce oznacza to, że opiekunowie flot po stronie naszych klientów nie będą już potrzebowali korzystać z wielu różnych logowań, aby uzyskać niezbędne informacje – są one teraz łatwo dostępne za pośrednictwem jednego punktu kontaktowego.

360 Fleet Portal został zaprojektowany z myślą o komforcie pracy jego użytkowników tak, aby zapewnić im możliwość jeszcze efektywniejszego zarządzanie flotą. Z tego względu na pulpicie nawigacyjnym znajdą oni skróty do wszystkich najczęściej wykorzystywanych przez siebie narzędzi oraz najświeższych informacji ze świata Alphabet. Na portalu znajduje się także sklep Alphabet prezentujący pełen zakres produktów, usług oraz dostępnych aplikacji obejmujących m.in. raportowanie flotowe, faktury i dokumenty online, zarządzanie sezonową wymianą opon, wynajem krótkoterminowy, wyszukiwarkę warsztatów czy też możliwość zgłoszenia szkody.

Na uwagę zasługuje także łatwo dostępna pomoc oraz kontakt do konkretnych, przypisanych tematycznie działów i osób kontaktowych. Dodatkowo użytkownik może wygodnie korzystać z portalu na komputerze lub urządzeniu mobilnym.

W ostatnim odcinku międzynarodowego podcastu „Alphabet on Air”, omawiającego wprowadzane za pośrednictwem 360 Fleet Portal usprawnienia, Markus Deusig, CEO Alphabet International wskazywał w jaki sposób Alphabet utrzymuje swoją reputację najbardziej osobistej marki na rynku, jednocześnie aktywnie uczestnicząc w trendzie digitalizacji procesów. Jego zdaniem odpowiedź leży w osiągnięciu odpowiedniej równowagi pomiędzy tworzeniem kolejnych rozwiązań, procesów i systemów, a jednoczesnym zachowaniem pasji ich projektowania, gdzie każdy cyfrowy krok jest podejmowany z myślą o potrzebach klienta.

Naszym celem jest dostarczanie klientom Alphabet kompleksowych narzędzi, które na co dzień będą przyczyniały się do znacznego ułatwienia i usprawnienia ich bieżącej pracy. Oddając w ręce użytkowników nasz nowy 360 Fleet Portal pozostajemy wierni naszej misji wyrażonej w motto – Your Mobility. Made easy – podsumowuje Piotr Wróbel.

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *