Nowa całoroczna opona Dunlop All Season 2

Koncern Goodyear rozszerza ofertę opon całorocznych o nową generację Dunlop All Season 2, która wyróżnia się innowacyjnym zastosowaniem technologii takich jak lamele 3D czy specjalne krawędzie bieżnika, oferując dzięki nim wysokie osiągi przy większej trwałości. Nowy model opony Dunlop może być stosowany w wielu pojazdach, od popularnych miejskich aut po duże SUV-y. Opona będzie dostępna w rozmiarach od 14 do 19 cali.

Nowa Dunlop All Season 2 wpisuje się we wzrost tzw. segmentu środka dla opon całorocznych, gdzie kierowcy szukają opon dobrej jakości za rozsądną cenę. Prognozy wskazują na wzrost tego segmentu o 2-3% rocznie w latach 2023-2028, co podkreśla jego strategiczne znaczenie i potencjał. Wprowadzenie nowego modelu na rynek poprzedziły intensywne prace badawczo-rozwojowe, na które przeznaczono ponad 12 500 godzin, obejmujące zarówno testy drogowe, jak i wirtualne symulacje. Dzięki temu produkt ten oferuje bardzo dobre osiągi w rozsądnej cenie, co odpowiada na kluczowe potrzeby 51% kierowców – jak wynika z niedawnego badania konsumenckiego na zlecenie firmy Goodyear.

Innowacyjne technologie w nowym modelu

Nowa opona Dunlop All Season 2 została wyposażona w innowacyjne technologie, które zapewniają jej konkurencyjne osiągi i przebiegi. Zastosowanie lameli 3D, które stanowią kluczowy element konstrukcji opony i umożliwiają blokowanie boczne i wzdłużne, poprawia jej sztywność. Ponadto bieżnik został wyposażony w specjalne krawędzie „wgryzające się” w nawierzchnię, aby zwiększyć przyczepność na ośnieżonych drogach oraz skrócić drogę hamowania w różnych warunkach pogodowych. Opona Dunlop All Season 2 wyróżnia się także zoptymalizowanym kształtem osnowy – w konstrukcji zastosowano wytrzymałe materiały, które zwiększają stabilność, co przekłada się na lepsze prowadzenie zarówno na mokrych, jak i suchych drogach. Dodatkowo, zoptymalizowano powierzchnię styku opony z nawierzchnią, co wpływa na równomierny rozkład nacisku i w konsekwencji dłuższą trwałość bieżnika.

Dunlop jest wiodącą europejską marką środka, dlatego cieszymy się, że możemy zaprezentować kolejną generację opon w jej portfolio, reprezentującą znaczący postęp technologiczny. Dzięki tysiącom godzin poświęconych na badania i rozwój, nowa opona została wyposażona w najnowocześniejszą technologię. Jest to nasza odpowiedź na potrzeby milionów europejskich kierowców, dążących do zapewnienia sobie optymalnej gotowości w różnorodnych warunkach pogodowych przez cały rok – powiedziała Sonia Leneveu, dyrektor Goodyear ds. marketingu opon osobowych w Europie.

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *