Continental Opony rozszerza strategię e-mobilności na pozostałe marki z portfolio

Od teraz wszystkie nowo wprowadzane na rynek linie opon do samochodów osobowych i 4×4 marek z segmentu środka oraz budżetowych Continental w Europie będą opatrzone logotypem „EV-Compatible” na ścianie bocznej. W ten sposób Continental rozszerza swoją strategię produktową dla pojazdów elektrycznych.

Oprócz ściany bocznej opony, Continental będzie również używać logotypu we wszystkich systemach zamówień i materiałach marketingowych online i offline, a także w salonach sprzedaży. W przypadku wybranych aktualnych modeli opon marek Barum, General Tire, Mabor, Matador, Semperit, Uniroyal i Viking, które są już zoptymalizowane pod kątem pojazdów elektrycznych, logotyp będzie używany we wszystkich systemach zamówień ze skutkiem natychmiastowym.

Pojazdy hybrydowe oraz elektryczne są obecnie dostępne we wszystkich segmentach samochodów osobowych, od małych samochodów po duże sedany. Podobnie jak w przypadku pojazdów spalinowych, modele elektryczne wymagają unikalnych konfiguracji opon. W przypadku pojazdów spalinowych i elektrycznych o wysokich osiągach oraz zasięgu, nacisk kładziony jest na prowadzenie i opony zorientowane na przebieg, podczas gdy małe samochody wymagają niskiego oporu toczenia, aby zoptymalizować zużycie paliwa i mocy. Zasadniczo, pojazdy ze wszystkimi typami układów napędowych czerpią korzyści z postępu technologicznego w rozwoju opon.

Wraz z rozwojem elektromobilności, nasz nacisk na rozwój zmienił się w niektórych obszarach. W ciągu ostatnich kilku lat intensywnie optymalizowaliśmy całe nasze portfolio opon dla wszystkich układów napędowych” – mówi Maria Hanczuch, Head of Program Management Private Mobility EMEA w Continental. „Dziś możemy z przekonaniem powiedzieć, że nasze opony są zawsze właściwym wyborem, niezależnie od rodzaju układu napędowego” – dodaje.

Obecna strategia opon do pojazdów elektrycznych oferuje również ogromne korzyści dla handlu oponami, ponieważ Continental nie zwiększa złożoności swojego portfolio produktów. Upraszcza to procesy magazynowania, zamawiania i logistyki oraz oszczędza cenne zasoby od produkcji do montażu opony.

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *