Fleet Partners zwiększa swoje kompetencje

Firma Fleet Partners, oferująca usługi z zakresu zarządzania flot, zorganizowała w Jakuszycach spotkanie ze swoimi partnerami, które miało na celu lepsze poznanie usług i produktów z gamy kooperantów.

– Nasze spotkanie nie miało charakteru sprzedażowego – podkreśla Łukasz Jania, Prezes Zarządu Fleet Partners. – Szkolenie, w którym uczestniczyli pracownicy Fleet Partners i przedstawiciele współpracujących z nami firm, polegało na jak najlepszym poznaniu metod działania naszych partnerów, wymianie doświadczeń oraz przedstawieniu uwag i wskazówek. Większa wiedza na temat usług i produktów partnerów pozwoli nam pracować wydajniej i jeszcze lepiej spełniać wymagania klientów, których obsługujemy – dodaje Jania.

Prelekcje w trakcie spotkania prowadzili przedstawiciele firm Cartrack (usługi telemetryczne na bazie technologii GSM/GPS oraz ich wykorzystanie w obniżaniu kosztów użytkowania pojazdów), MOTO Flota (kompleksowe zarządzanie serwisem flot samochodowych), Volvia (wynajem samochodów osobowych i dostawczych) oraz działu fleet aftersales Volkswagen Group Polska. Ponadto omawiane były zagadnienia związane z ubezpieczeniem pojazdów we flotach (Robert Kil, Prezes Zarządu Kadma Ubezpieczenia) oraz bezpieczeństwem internetowym (Piotr Komorowski, właściciel firmy informatycznej Pecom).

– Firma Fleet Partners jest dla nas ważnym partnerem. Pełniąc rolę zewnętrznego zarządcy flot jest jednym z naszych najbardziej wymagających klientów – mówi Adam Kapek, Prezes Zarządu firmy MOTO Flota. – Moto FLOTA to wiodący dostawca usług serwisowych, a Fleet Partners to grono profesjonalnych menadżerów flot. Jeżeli tego typu firma korzysta z naszych usług i twierdzi, że oferujemy wysoką jakość, a co ważniejsze, oferujemy bardzo dobrą relację kosztów do rzeczonej jakości, to dla nas nominacja i kolejny powód do tego, aby dbać o jak najwyższy poziom.

Jak dodaje Kapek, w trakcie szkolenia omawiane były kwestie najważniejsze dla menadżerów, w tym czas napraw i komunikacja z serwisami. Poruszany był też temat trudnych przypadków i błędów. – One zawsze się mogą zdarzyć. W tym ostatnim przypadku niezwykle ważna jest odpowiedź na pytanie, jak sobie z nimi radzimy, jak szybko jesteśmy w stanie zareagować, aby nie były problemem dla użytkowników – mówi Prezes Zarządu firmy Moto FLOTA.

– Rozpoczęcie kooperacji z Fleet Partners zajęło prawie trzy lata, z czego się finalnie cieszę, ponieważ wiem, że na dzisiejszym spotkaniu nie jesteśmy przez przypadek. Zostaliśmy starannie sprawdzeni przez firmę Fleet Partners i jej klientów. Nie była to kwestia marketingu czy reklamy, ale wypracowanej na rynku pozycji – podkreśla Kamil Jakacki, dyrektor sprzedaży w Cartrack Polska.

– Cieszą mnie również jasno określone zasady dzisiejszego spotkania: nie poruszamy tematu sprzedaży. Z naszych badań wynika, że klienci korzystają maksymalnie z 30% funkcjonalności oferowanych przez nas usług. Celem szkolenia jest, aby nasi partnerzy z Fleet Partners dokładnie wiedzieli, jakie narzędzia mają do dyspozycji i dlaczego klienci powinni korzystać z tych, a nie z innych. Uważam, że Cartrack ma wiele wspólnego z Fleet Partners, patrząc na poziom aktywności i podejście do rynku. Zależy mi na tym, żeby współpraca była prawdziwym partnerstwem, ponieważ rozdzielam te dwie rzeczy. Przy partnerstwie oczekuję, że będziemy bardzo szybko podejmowali decyzje, szybko rozwiązywali problemy i przy codziennej współpracy będziemy zawsze pamiętali, że najważniejszy jest klient – dodaje Jakacki.